خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/05 - 09:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی هشدار داد:

اجازه ندهید دوباره با برجام سر ملت کلاه بگذارند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که نباید به بازگشت آمریکا به برجام دلخوش کرد.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ذوق زدگی دولت از احتمال بازگشت آمریکا به برجام گفت: ما نباید همه تخم مرغ هایمان را در یک سبد بچینیم، در گذشته نیز شاهد بودیم که برخی ها بازگشت به برجام را دنبال می کردند و التماس می کردند که طرف های مقابل به تعهداتشان عمل کنند.



نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاهد بودید که پیش از روی کار آمدن دولت ترامپ، آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی وقت تاکید داشت که برجام هیچ خروجی نداشت، نباید فراموش کنیم که بایدن در تیم دولت اوباما بود بنابراین به دولت هشدار می دهیم که مواظب باشد کلاهی که یکبار سر کشور رفت مجددا تکرار نشود، این نکات هشدار است  نه توهین، چرا که مومن نباید از یک سوراخ دوربار گزیده شود.



وی بیان کرد: در ابتدای اجرای برجام پول اندکی به کشور وارد شد و بعد از آن آمریکایی ها شروع به امتیاز گیری کردند و دیگر از قدم زدن با جان کری و لبخندها خبری نبود، در عوض دشنه آمریکا از غلاف بیرون آمد، هشدار می دهیم آن اتفاقات دوباره تکرار نشود.



این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت نباید از بازگشت آمریکایی ها به برجام خیلی ذوق زده شود، اظهار داشت: آقای روحانی اخیرا گفت برخی ها بیشتر از اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ ناراحتند من به ایشان می گویم بعضی ها بیشتر از اعضای ستاد انتخاباتی جو بایدن خوشحالی می کنند.



سلیمی گفت: این بعضی ها که آقای روحانی می گوید چه کسانی هستند و آدرس می دادند تا موضوعات روشن می شد آنها در خلاء و به صورت کلی حرفی می زنند و به صورت کلی جمله ای می گویند اما آیا مصداق دارد یا خیر مشخص نیست.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کشور شاهد نبودیم کسی از شکست ترامپ خوشحال نباشد اما دیدیم عده ای از پیروزی بایدن خوشحالی می کنند و این را از کلماتشان می بینیم، نکند دوباره کاسه ای زیر نیم کاسه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 308769
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار