خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 09:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

اتهام‌زنی شورای همکاری خلیج فارس نسبت به برنامه هسته‌ای ایران بی‌اساس است

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس اعتقاد دارد اتهام‌زنی شورای همکاری خلیج فارس نسبت به برنامه هسته ای کشورمان بی اساس است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ابراز نگرانی شورای همکاری خلیج فارس نسبت به برنامه هسته ای کشورمان، گفت: بیان اتهامات واهی علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی برخی کشورهای عضو این شورا به سیاست نخ‌نمایی تبدیل شده است.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهای عضو این شورا باید بدانند سیاست تنش آفرینی در منطقه به نفعشان نیست از این رو باید شرایط همکاری منطقه ای را فراهم کنند.



وی ادامه داد: در واقع این کشورها باید بدانند حامیان غربی‌شان مانند آمریکا تا زمانی که دلارهای نفتی دریافت کنند نسبت به پشتیبانی از آنها اقدام می کنند؛ هر چند مشاهده می شود که سران غربی این کشورها هیچ ارزشی برای برخی از اعضای شورای همکاری خلیج فارس قائل نیستند و به عنوان مثال عربستان را گام شیرده برای واشنگتن می دانند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اتهام‌زنی شورای همکاری خلیج فارس نسبت به برنامه هسته ای کشورمان بی اساس است لذا به نظر می رسد این شورا باید احترام به تمامیت ارضی کشورها و توجه به حقوق همسایگان را در اولویت سیاست خارجی خود قرار دهد.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهتر است شورای همکاری خلیج فارس بجای صدور بیانه و اتهام زنی علیه ایران، جلوی عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 311656
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار