خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/15 - 11:40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
رییس اتاق وضعیت فلسطین:

ابزار نظامی تلاویو مقابل مقاومت رنگ باخت/ شاهد چالش در استمرار حیات صهیونیست‌ها هستیم

رییس اتاق وضعیت فلسطین گفت: برتری نظامی صهیونیست‌ها در مقابل مقاومت رنگ باخته لذا می‌توان اذعان کرد ابزار استمرار حیات اسرائیل غاصب دچار آسیب بزرگ و جدی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست هم اندیشی اتاق وضعیت فلسطین صبح امروز (دوشنبه 15 مردادماه) با حضور حسین رویوران رییس اتاق وضعیت فلسطین و اعضای کارگروه ها در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در تهران برگزار شد.

رویوران در این نشست با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم فلسطین امروز در حال مقاومت هستند و عملکردشان موجب شده صهیونیست های ظالم با چالش جدی روبرو شوند، گفت: در واقع از سال 2006 شاهد هستیم که نسل جدید و نوینی از مقاومت در مقابل صهیونیست ها قرار گرفته و مقاومت گسترش یافته است.

رییس اتاق وضعیت فلسطین در این راستا، تصریح کرد: حافظه تاریخی ملت ها فراموش نمی کند که سران رژیم صهیونیستی ادعا می کردند عمر فلسطینیان مسن به پایان می رسد و نسل جدید آرمان فلسطین را فراموش می کند لذا این سرزمین برای صهیونیست ها باقی خواهد ماند اما گذشت زمان واقعیت جدیدی را نشان داد.

وی با بیان اینکه برتری نظامی صهیونیست ها در مقابل مقاومت رنگ باخته است، اظهار کرد: در واقع ابزار استمرار حیات اسرائیل غاصب دچار آسیب بزرگ و جدی شده که قابل تامل است.

رویوران با اشاره به اینکه اکنون تحولات زیادی در دنیا در حال وقوع است و این امر بر صهیونیست ها تاثیرات منفی گذاشته است، ادامه داد: به عنوان مثال مشاهده می شود که میان حامیان رژیم کودک کش صهیونیستی شکاف ایجاد شده و عمق آن روز به روز افزایش می یابد؛ به عبارتی همگان دریافته اند که حمایت از صهیونیست ها فقط به ضررشان تمام شده لذا می خواهند از این رژیم فاصله بگیرند.

رییس اتاق وضعیت فلسطین در این زمینه، افزود: امروزه مشاهده می شود که افکار عمومی دنیا بیدارتر شده و هر روز شاهد اعتراضات سراسری نسبت به جنایات صهیونیست ها در غزه هستیم؛ در این میان کشورهای غربی و اروپایی نیز درگیر این مسئله هستند لذا منافع سران این کشورها ایجاب می کند با افکار عمومی خود همراهی کنند.

وی در ادامه به مولفه های شکست کابینه صهیونیستی در رویارویی با عملیات طوفان الاقصی پرداخت و از چرایی شکست ائتلاف میان سران صهیونیست ها با نتانیاهو گفت.

رویوران با اشاره به وضعیت داخلی جامعه صهیونیستی، بیان کرد: رخدادها و وقایع داخلی در سرزمین های اشغالی نشان می دهد این رژیم به سمت درگیری های داخلی حرکت می کند زیرا اختلاف نظرات روز به روز در حال افزایش است.

رییس اتاق وضعیت فلسطین در این راستا، خاطر نشان کرد: به عبارتی تضادها و همچنین تهدیدها سبب شده شرایطی ایجاد شود که شکاف میان سیاستمداران و همچنین جامعه صهیونیستی مدام افزایش یابد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381689
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار