خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/09 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحی با اشاره به حمایت 150 نماینده دموکرات از بایدن:

آمریکایی‌ها نمی‌خواهند راه اشتباه ترامپ در برجام را مجدداً طی کنند

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: حمایت نمایندگان دموکرات از بایدن برای بازگشت به برجام، نمی تواند دستمایه طرح موضوعات جدید و پیش شرط باشد.

سارا فلاحی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حمایت ۱۵۰ قانون‌گذار دموکرات از بازگشت بایدن به برجام، گفت: این نوع موضع گیری نشان می دهد که آمریکا درصدد همسوسازی سیاست داخلی کشورش است تا بتواند شکست هایش در عرصه بین الملل را جبران کند.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر پیام های اقدام دموکرات ها، اظهار کرد: در واقع برخی از سیاستمداران آمریکایی نیز متوجه شدند منافعشان با حضور در برجام، بهتر از نبودن در این توافقنامه بوده است.



وی ادامه داد: بدون شک سیاست خارجی ترامپ نتوانسته منافع ایالات متحده را تامین کند، از این رو مشاهده می شود نمایندگان مجلس آمریکا برای بازگشت به برجام از بایدن حمایت می کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد بایدن و سیاستمداران کاخ سفید به هیچ عنوان نمی توانند بازگشت به توافقنامه برجام را دستمایه طرح موضوعات دیگر و حتی پیش شرط کنند.



به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، صد و پنجاه قانون‌گذار دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه‌ای از تصمیم رئیس‌جمهور منتخب این کشور برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران حمایت کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 311022
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار