خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/04 - 08:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

آمریکا از طریق برخی کشورها پیگیر مسئله تبادل زندانیان است/ تعدادی از ایرانیان به بهانه‌های واهی در زندان هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:ایالات متحده از طریق برخی کشورها پیگیر مسئله تبادل زندانیان است.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا مبنی بر مذاکره با ایرانی برای تبادل زندانی، گفت: آزادکردن زندانیان در نظام بین المللی امری عرفی است و این موضوع میان کشورها صورت می گیرد.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: همواره برای تحقق موضوع مذکور امتیازاتی میان طرفیت ردوبدل می شود که در این رابطه نیز چنین موضوعی مطرح است.



وی با اشاره به اینکه زندانیانی در کشورمان هستند که بر اساس قانون دستگیر و پرونده آنها بررسی شده است، ادامه داد: آمریکایی ها نیز پذیرفته اند که این افراد مجرم هستند و باید جزای عمل خودشان را ببیند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه متاسفانه زندانیان ایرانی بی گناهی در ایالات متحده گرفتار هستند، افزود: در واقع این افراد به بهانه های واهی دستگیر و محکوم شده اند که با تحقق اقدام مذکور، این افراد نیز به آغوش خانواده خود باز می گردند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا ایالات متحده از طریق برخی کشورها نظراتش را مطرح و مذاکراتی صورت گرفته تا مسئله تبادل زندانیان عملیاتی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359143
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم