خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/06 - 16:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
راسینه:

آمریکا می‌خواهد نقش آفرینی ایران در عرصه بین‌الملل محدود شود/ جمهوری اسلامی پشتیبان ملت‌های مظلوم است

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با اعمال تحریم‌ها علیه ایران به دنبال محدود کردن نقش ایران در تحولات منطقه‌ای است.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تحریم‌های آمریکا علیه اشخاص و نهادهای حقیقی و حقوقی کشورمان اشاره کرد و گفت: ایالات متحده آمریکا راهبرد مشخصی را در سال‌های متمادی دنبال می‌کند و آن هم محدود کردن نقش آفرینی جهموری اسلامی ایران در منطقه و همچنین عرصه‌های بین‌المللی است.



نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایالات متحده متصور می‌شود که جنس اثرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه فقط مختص به روابط تجاری و اقتصادی بوده در حالی که تاثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه بر مبناهای فکری و اندیشه‌ای بوده؛ چرا که نقش بسیاری مهمی را در تشکیل شبکه‌های مردمی و نهضت‌های آزدی‌بخش کشورهای منطقه برای دفاع از حقوق ملت‌هایشان داشته است.



عضو مجمع استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایالات متحد فکر می‌کند با محدودسازی جمهوری اسلامی ایران می‌تواند از نفوذ و اثرگذاری آن در تحولات بین‌المللی و  منطقه‌ای بکاهد در حالی که متوجه نشده جمهوری اسلامی پشتیبان ملت‌های مظلوم بوده و از این بابت اندیشه‌ها و پیام انقلاب اسلامی در میان کشورهای منطقه نهادینه شده است.



راستینه هفشجانی اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران مسبوق به سابقه بوده و البته جمهوری اسلامی ایران  باید برای مقابله با تحریم‌ها مدل اقتصاد مقاومتی را به تمام معنا در سیاست‌گذاری‌هایش اعمال کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 307053
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار