خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/15 - 15:33
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : بین الملل

"فلسطین و جشن نیمه شعبان" محور نشست کارگروه‌های اتاق وضعیت با مسئولان مسجد مقدس جمکران

نشست هم‌اندیشی کارگروه‌های اتاق وضعیت فلسطین با مسئولان مسجد مقدس جمکران به منظور برگزاری مشترک جشن نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست هم‌اندیشی روسا و دبیران کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی با مسئولان مسجد مقدس جمکران در خصوص همکاری مشترک برای برگزاری جشن نیمه شعبان صبح و بعدازظهر امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن ماه) برگزار شد.



سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در ابتدای این نشست هم‌اندیشی، گفت: این روزها شاهد خیزش عدالت خواهی جهانی هستیم که امری قابل تامل است.











نشست کارگروه‌ اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس با مسئولان مسجدجمکران


وی اظهار کرد: این مهم درحالیست مولفه مهدویت می‌تواند نجات بخش جریان یاد شده باشد؛ به عبارتی باید آرمان های مهدویت به عدالت خواهان دنیا معرفی شود.



دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت با اشاره به اینکه سردمداران دنیای غرب دچار استیصال شده اند زیرا افکار عمومی دریافته که دیگر نباید تخت سلطه سیاست های رژیم صهیونیستی و همپیمانانش باشد، افزود: بر این اساس مردم کشورهای اروپایی با برگزاری تظاهرات طی هفته های متمادی، دیدگاه جدید خودشان را به رهبران کشورهایشان منتقل کرده اند که سبب نگرانی آنها شده است.



ابطحی ادامه داد: بر این اساس می‌توان اذعان کرد پرداختن به مسئله فلسطین در جشن نیمه شعبان، یکی از راه های تبیین مسیر درست برای خیزش عدالت خواهی و همچنین آشکارسازی و روشنگری نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیانش مانند ایالات متحده آمریکا در عرصه بین‌المللی است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین، تصریح کرد: مردم فلسطین خصوصاً غزه روزهای سختی را در مقابل حملات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم غاصب اسرائیل طی می‌کنند از این رو هر نوع حمایت مردمی از آنها می‌تواند قوت قلبی برای ادامه مسیر مقاومت در برابر مستکبران محسوب شود‌.



وی با بیان اینکه گفتمان جهانی جدیدی شکل گرفته که باید مسیر خودش را پرقدرت ادامه دهد، بیان کرد: بر این اساس نیاز به محتوای مناسب داریم که موضوع ظهور و مهدویت می‌تواند به این امر کمک شایانی کند.



اجتماع مردمی حامیان فلسطین در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود



تسلیمی، مسئول روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران در ادامه از برگزاری برنامه‌های گوناگون برای ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: برای اجرای برنامه‌های مذکور، افراد زیادی فعالیت خواهند داشت که در این میان از ملیت‌های متعددی نیز بهره برده خواهد شد.



وی در این زمینه، افزود: مجموعه‌های مردمی در این راستا اعلام آمادگی کردند که تعداد آنها از عدد پانصد مجموعه فراتر رفته است.



تسلیمی تصریح کرد: در میان برنامه‌های یاد شده، پرداختن به مسئله فلسطین و اقدامات اخیر جبهه مقاومت یکی از مهمترین و محوری‌ترین کارها محسوب می‌شود.



مسئول روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: حافظه تاریخی طی ماه های اخیر یادآور می‌شود، میلیون ها نفر در پویش "حریفت منم" شرکت کردند از این رو برنامه‌ریزی شده تا اجتماع مردمی حامیان فلسطین در مسجد مقدس جمکران برگزار شود که قطعاً برآیند خوبی به همراه خواهد داشت.



گفتنی است؛ در این نشست روسا، دبیران و اعضای کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ها و دیدگاه های خود در خصوص جشن نیمه شعبان و چگونگی پرداختن به موضوع فلسطین را مطرح کردند و به بحث و تبادل‌نظر پرداختند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375756
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار