خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 16:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حسینی‌کیا مطرح کرد

گلایه‌های مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش در خودروسازی‌ها/درج کد شناسایی کالا روی کالاها از توزیع قطعات یدکی تقلبی در بازار جلوگیری می‌کند

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه درج کد شناسایی کالا بر روی کالاها از توزیع قطعات یدکی تقلبی در بازار جلوگیری می‌کند، گفت: باید به سمتی رویم که خودروهای تولیدی به قدری باکیفیت باشند که نیازی به ارائه خدمات پس از فروش حداقل تا پیش از 5 سال از زمان تولید نداشته باشند و در صورتی که در این مدت خودرو با ایراد جدی روبه‌رو شد، خودروسازان ملزم به تعویض خودرو شوند.

سید جواد حسینی کیا در گفت‌‍وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره گرانی قطعات یدکی خودرو، گفت: در صورتی که سازمان استاندارد و وزارت صمت مبحث درج کد شناسایی کالا بر روی کالاها را پیگیری کنند، می‌توانند از توزیع قطعات یدکی تقلبی در بازار جلوگیری کرده و قطعات یدکی را با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسانند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت اجرایی کردن این برنامه می‌توان به راحتی بر بازار نظارت و قطعات یدکی اصل را با رصد درست با قیمت مناسب در بازار توزیع کرد.

وی با اشاره به گلایه‌های مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش در خودروسازی‌ها اضافه کرد: باید به سمتی رویم که خودروهای تولیدی به قدری باکیفیت باشند که نیازی به ارائه خدمات پس از فروش حداقل تا پیش از 5 سال از زمان تولید نداشته باشند و در صورتی که در این مدت خودرو با ایراد جدی روبه‌رو شد، خودروسازان ملزم به تعویض خودرو شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: درحال حاضر خودرو هنوز از درب کارخانه خارج نشده، با اشالاتی روبه‌رو می‌شود و مصرف‌کننده باید به نمایندگی‌های ارائه‌کننده خدمات پس از فروش مراجعه کنند این درحالی است که باید در تولید خودرو به سطحی برسیم که مردم نیاز چندانی به استفاده از گارانتی نداشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379393
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار