خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/06 - 13:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری:

کمیسیون عمران عملکرد دستگاهای متولی در راهپیمایی اربعین را بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون عمران پس از ایام اربعین حسینی (ع) عملکرد دستگاهها مختلف را رصد کرده و جلسه‌ای برای بررسی این مهم برگزار خواهد کرد.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه ضرورت برقراری تدابیر ویژه برای سفرهای اربعین حسینی (ع)گفـت: راهپیمایی اربعین یکی از مراسم های عظیم فرهنگی در جهان بوده و که سالانه میلیون ها نفر از سراسر جهان به ویژه کشورمان در آن شرکت می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: برای برقراری سفرهای روان و بدون مشکل در ایام اربعین تدابیری از سالهای گذشته انجام شده است که همواره در روزهای نزدیک به ایام پیک سفرها تعداد پروازها به سمت فرودگاه نجف و تعداد لکوموتیوها و واگن‌ها و نیز ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی افزایش پیدا کرده است که امسال هم با توجه به تدابیر ستاد اربعین برای روان‌سازی تردد مسافران این موارد لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: در کنار افزایش تعداد ناوگان ها، هزینه تهیه بلیت در مسیرهای هوایی، ریلی و زمینی نیز بسیار حائز اهمیت است لذا همانطور که سالهای گذشته اقداماتی در این زمینه انجام شد و با پرداخت تسهیلاتی هزینه بلیط ها کاهش یافته و تمامی دستگاه ها نیز مکلف به رعایت نرخ مصوب شدند امسال نیز باید این امر اجرایی شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: تلاشمان این است که موانع و مشکلاتی که سالهای گذشته ایجاد شده را بر طرف کرده تا زائران اربعین حسینی (ع) در سهولت بیشتری به این سفر زیارتی و عبادی خود بپردازند. کمیسیون عمران پس از این ایام عملکرد دستگاهها مختلف را رصد کرده و جلسه‌ای برای برررسی این مهم برگزار خواهد کرد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 381028
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار