خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 14:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
دهقانی در پی دستور رئیس مجلس خبر داد:

کمیته‌ای به نمایندگی از کمیسیون صنایع از معدن زغال‌سنگ البرز شرقی بازدید می‌کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به  مأموریت ویژه رئیس ‌مجلس به کمیسیون متبوعش برای بررسی علل حادثه معدن زغال‌سنگ البرز شرقی، گفت: فردا بنده به نمایندگی از کمیسون صنایع و معادن با یکی از کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده خانه معدن و نماینده شهرستان به محل حادثه می‌رویم و گزارشی تدوین خواهیم کردیم تا در کمیسیون و صحن علنی ارائه شود.

الهویردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مأموریت ویژه رئیس ‌مجلس به کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی علل حادثه معدن زغال‌سنگ البرز شرقی، گفت: فردا بنده به نمایندگی از کمیسون صنایع و معادن با یکی از کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده خانه معدن و نماینده شهرستان به محل حادثه می‌رویم و گزارشی تدوین خواهیم کردیم تا در کمیسیون و صحن علنی ارائه شود.



نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این بازدید ایمنی معدن موردبررسی قرار می‌گیرد و از کم و کیف حادثه گزارش تهیه می‌شو همچنین در این بازدید علل بروز حادثه و اینکه  چه اقداماتی پس از این باید انجام شود تا شاهد تکرار این حوادث نباشیم، مشخص خواهد شد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا پس از بازگشت از دامغان جلسه‌ای با وزیر صمت برگزار می‌کنید؟ تصریح کرد: گزارش علل حادثه معدن زغال‌سنگ البرز شرقی در طزره‌ی دامغان پس از بازدید میدانی تدوین و هفته آینده به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه می‌شود، در صورت لزوم مسئولان مربوطه به کمیسیون دعوت خواهند شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367971
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار