خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/29 - 13:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نظری:

کمیته ویژه کمیسیون کشاورزی از طرح 550 هزار هکتاری خوزستان بازدید می‌کنند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مقرر شد کمیته ویژه‌ای متشکل از هیات رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی طی چند روز آینده با حضور در استان خوزستان از محل اجرای طرح 550 هزار هکتاری نظارت میدانی داشته باشند و پس از آن اقدامات لازم برای بررسی نواقص اجرا و تکمیل طرح در دستورکار قرار بگیرد.

علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود با حضور مدیرعامل و مسئولین موسسه جهاد نصر، گفت: گزارشی از عملکرد جهاد نصر خصوصا در خصوص اجرای طرح 550 هزار هکتاری خوزستان ارائه شده، حدود 20 سال است که دستور مقام معظم رهبری و موسسه هیات دولت در زمینه این طرح گذشته است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه پرورش ماهی در قفس مسئولین جهاد نصر گزارشی را ارائه کرد که با نواقصی همراه بود، ادامه داد: مقرر شد از سوی موسسه جهاد نصر گزارش کاملی از برنامه‌های ابلاغی به آنها ارائه کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقرر شد کمیته ویژه‌ای متشکل از هیات رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی طی چند روز آینده با حضور در استان خوزستان از محل اجرای طرح 550 هزار هکتاری نظارت میدانی داشته باشند و پس از آن اقدامات لازم برای بررسی نواقص اجرا و تکمیل طرح در دستورکار قرار بگیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377337
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی