خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 11:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
هفته جاری:

پرونده تعهدات وزیر کشور در حوزه ‌شهرداری‌ها روی میز کمیسیون عمران

کمیسیون عمران مجلس برنامه های عملیاتی زمانبندی شده سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در تحقق تعهدات وزیر کشور در فرآیند رای اعتماد را بررسی‌می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روزهای یک شنبه و سه شنبه( 25 و 27 )شهریور ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش ادامه رسیدگی به لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی حمل و نقل محصولات خطرناک از طریق جاده( ای دی آر) اعاده از شورای نگهبان با دعوت از شورای نگهبان، وزارت راه و شهرسازی و مرکز پژوهشهای مجلس و همچنین ادامه رسیدگی به لایحه آیین نامه مؤسسه های به رسمیت شناخته شده (آر_ا) در زمینه ارائه خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) و همچنین ادامه رسیدگی به لایحه موافقتنامه سرویسهای هوایی دو جانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق اعاده شده از شورای نگهبان و همچنین طرح استفساریه قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن به شرکتهای تعاونی مسکن و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی با حضور مسئولان مربوطه دستور کارهای روز یک شنبه کمیسیون عمران مجلس است.

استماع برنامه های عملیاتی زمانبندی شده سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در تحقق تعهدات وزیر کشور در فرآیند رای اعتماد و وضعیت شاخص‌های عملکردی حوزه شهرداریهای سازمان مزبور با دعوت از معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاریها، سازمان بازرسی کل کشور دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون است. /

پایان پیام

  • کد خبر : 383216
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار