خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/05 - 12:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
امان زاده:

پرداخت مطالبات کلزاکاران در اولویت برنامه‌های وزارت جهادکشاورزی قرار بگیرد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، گفت: وزیر جهادکشاورزی باید پرداخت مطالبات کلزاکاران را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

عبدالغفور امان زاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره پرداخت مطالبات کلزاکاران، گفت: بارها موضوع پرداخت مطالبات کلزاکاران استان گلستان را پیگیری کرده ام و این موضوع را در نشست اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با رئیس جمهور نیز از سوی اینجانب مطرح شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نشست بررسی برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی نیز موضوع پرداخت مطالبات کلزاکاران را پیگیری کردم که مقرر شد در اولین فرصت درخصوص آن اقدام شود، ادامه داد: تاکنون 37 درصد مطالبات کلزاکاران استان گلستان پرداخت شده و بخش خصوصی مسئولیت تحویل کلزا برداشت شده کشاورزان را برعهده گرفته که باید مشکلات موجود از سوی دولت برطرف شود.

وی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی باید پرداخت مطالبات کلزا کاران را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد، تصریح کرد: درحال حاضر برای خرید تضمینی جو برنامه ریزی شده و از سوی دیگر مقرر شده است تا پایان شهریورماه مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجددا طی تماس تلفنی با وزیر جهاد کشاورزی موضوع پرداخت مطالبات کلزاکاران را پیگیری می‌کنم، عنوان کرد: با معاون اول رئیس جمهور نیز مشکلات کلزاکاران را مطرح کردم که مقرر شد آن را در دستورکار قرار دهند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382800
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار