خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 09:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
جلالی:

وزرای جهادکشاورزی و نیرو باید تجربه حضور در این دو وزارتخانه را داشته باشند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: وزرای نیرو و جهاد کشاورزی باید کارشناس یکی از حوزه‌های کشاورزی و آب بوده و در یکی از بخش‌های ذی ‌ربط از سطوح کارشناسی تا مدیریت میانی رشد کرده و در سطوح مدیریت کلان تجربه داشته باشند.

محمد جلالی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره ویژگی‌های لازم برای تعیین دو وزیر جهاد کشاورزی و نیرو، گفت: وزرای انتخابی جهاد کشاورزی و نیرو دولت چهاردهم علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی مدنظر قانون و مقام معظم رهبری باید برخی شرایط دیگر را نیز داشته باشند.

نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس عمدتا با حوزه‌های تصدی وزرای جهاد کشاورزی و نیرو در ارتباط است، ادامه داد: وزرای نیرو و جهاد کشاورزی باید کارشناس یکی از حوزه‌های کشاورزی و آب بوده و در یکی از بخش‌های ذی ‌ربط از سطوح کارشناسی تا مدیریت میانی رشد کرده و در سطوح مدیریت کلان تجربه داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: وزرای جهاد کشاورزی و نیرو دارای حوزه‌های گسترده کاری هستند به همین دلیل وزیر انتخابی این دو وزارتخانه لازم است که در یکی از این حوزه ها کار کرده باشند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 381383
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار