خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/13 - 10:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
اعظمی:

وزارت جهادکشاورزی دولت سیزدهم متعهد به سنددار کردن اراضی کشاورزی است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس یازدهم، گفت: وزرای جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم قول دادند تا سند دارد کردن اراضی کشاورزی را اجرا کنند و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برنامه دولت برای صدور اسناد اراضی کشاورزی، گفت:  سند دار کردن اراضی کشاورزی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستورکار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزرای جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم قول دادند تا سند دارد کردن اراضی کشاورزی را اجرا کنند و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: نمی‌توان گفت که وزارت جهادکشاورزی به صورت صد در صدی در سنددار کردن اراضی کشاورزی موفق بوده اما توفیقات بسیار خوبی را داشته‌اند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صدور سند برای اراضی کشاورزی کمک بسیار زیادی را به کشاورزان می‌کند و حدود اراضی بر اساس سند به صورت دقیق مشخص می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه کشاورزان در دریافت تسهیلات با مشکلاتی مواجه هستند و باید کارمند به عنوان ضامن معرفی کنند درحالی که ارزش اراضی آنها بسیار بالا است.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با صدور سند اراضی کشاورزی، کشاورزان می‌توانند به منظور ضمانت دریافت تسهیلات نیز از اسناد اراضی خود ستفاده کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370892
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار