خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/27 - 10:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
گودرزی مطرح کرد:

نوسازی بافت‌‌های فرسوده شهری راهی موثر برای جبران کمبودهای مسکن

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به ضرورت توجه به احیای بافت های فرسوده گفت: وزیر آینده راه و شهرسازی برای حل بحران‌ مسکن در کشور حتما باید نوسازی و احیای بافت های فرسوده را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در رابطه با اولویت های دولت آینده در حوزه مسکن گفت : یکی از موثرترین اقدامات برای بهبود وضعیت ساخت و ساز مسکن توجه به بافت‌‍‌های فرسوده شهری و نوسازی این مناطق است.

وی در ادامه با اشاره به وسعت بافت های فرسوده در شهرهای مختلف کشور از جمله حوزه انتخابیه خود شهرستان الیگودرز عنوان کرد: برای نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری مشوق‌هایی از زمان دولت آقای خاتمی در نظر گرفته شده در دولت های نهم و دهم این مشوق‌های افزایش یافته و با همکاری وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مناسب روند نوسازی بافت های فرسوده سرعت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسازی بافت های فرسوده در مناطق مختلف پایتخت از جمله در محدوده نواب افزود: در گذشته گام های بسیاری خوبی برای این امر برداشته شده که باید تداوم داشته باشد.بی تردید موفقیت دولت آینده در حوزه مسکن نیز در گروی توجه ویژه به حوزه بافت های فرسوده و توسعه ساخت و سازها در این مناطق بوده چرا که مشکلات طرحهای مسکن‌سازی در اطراف شهرها و تامین زیرساخت‌ مناسب را ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: وزیر آینده راه و شهرسازی برای حل بحران‌ مسکن در کشور حتما باید نوسازی و احیای بافت های فرسوده را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380595
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار