خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/05 - 12:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
پیرو ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون عمران مجلس صورت گرفت

نشست مشترک رضایی کوچی و مسئولان مشهد برای بررسی آخرین وضعیت وقوع سیل

رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه اعضای این کمیسیون با هدف بررسی آخرین وضعیت وقوع سیل در شهر مشهد و مشکلات موجود، جلسه مشترکی را با مسئولان این شهر برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی، ضمن بازدید از برخی مناطق سیل زده با حضور در شهرداری مشهد آخرین وضعیت سیل زدگان، میزان خسارت و مشکلات موجود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و به ظرفیت‌های کمیسیون عمران مجلس برای رفع موانع و مشکلات مذکور اشاره و تاکید کرد.

همچنین مقرر شد کلیه مکاتبات شهرداری مشهد در خصوص بازگشایی مسیر رودخانه ها و مسیل ها که توسط برخی دستگاه‌ها مسدود شده به صورت مستند به کمیسیون عمران ارسال شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله رئیس جمهور فقید آیت الله رئیسی و وزیر امورخارجه کشورمان، به بیان چند خاطره از ایشان پرداخت و تاکید کرد که باید راه ایشان را در جهت رفع مشکلات مردم ادامه دهیم و زمینه عاقبت بخیری خودمان را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است که در این جلسه نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس، محمد سرگزی عضو کمیسیون عمران مجلس، رئیس شورای شهر و شهردار مشهد نیز در جلسه حضور داشته و به بیان نقطه نظرات خود برای بهبود امر خدمات رسانی به سیل زدگان و رفع مشکلات مردم در این زمینه و نیز اقدامات ضروری برای پیگیری از تکرار چنین حوادثی پرداختتند. /

پایان پیام

 

ش

  • کد خبر : 378929
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

تصاویر

آخرین اخبار