خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/29 - 13:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
پورابراهیمی؛

نشست مشترک با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مالیاتی پیرامون مشکلات اصناف برگزار می‌شود

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امشب با وزیر اقتصاد و دارایی به منظور برگزاری نشست مشترک هیات رییسه اتاق اصناف و رییس سازمان مالیاتی با هدف بررسی مشکلات مربوط به اظهارنامه‌های مالیاتی سال 1402 نشستی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در رابطه با نشست با وزیر اقتصاد و رییس سازمان مالیاتی، گفت: با توجه به مراجعات مکرر مسئولان واحدهای صنفی در سراسر کشور به اعضای کمیسیون اقتصادی و پیرو نشست اینجانب در برخی استان‌ها به ویژه استان کرمان با نمایندگان واحدهای صنفی، در زمینه طرح مشکلات و مسائل مربوط به نحوه رسیدگی به اظهارنامه مالیاتی سال جاری و با توجه به مشکلات پیش آمده، گلایه‌های واحدهای صنفی، دغدغه های مطرح شده و مشکلاتی که در حوزه پرداخت مالیات وجود دارد امروز با وزیر اقتصاد در صحن علنی صحبت کردیم و موضوع نشست مشترک با اتاق اصناف مورد توافق قرار گرفت.



نماینده مردم کرمان راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این توافق مقرر شد؛ امشب این نشست برای بررسی مشکلات مالیاتی اصناف سراسر کشور در وزارت اقتصاد برگزار شود.



پورابراهیمی افزود: قرار است در این نشست نمایندگانی از کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، هیات رییسه اتاق اصناف، رییس سازمان امور مالیاتی و وزیر اقتصاد و معاونان وی حضور داشته باشند.



وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مشکلات مربوط به واحدهای صنفی کشور بتوان امشب توافق کارشناسی در ارتباط با مشکلات اجرایی قانون مودیان فروشگاهی در ارتباط با نحوه محاسبه مالیات فعالان اقتصادی و واحدهای صنفی سراسر کشور اتخاذ شود.



رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتایج نشست مشترک هیات رییسه اتاق اصناف با رییس سازمان مالیاتی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با هدف بررسی مشکلات مربوط به اظهارنامه‌های مالیاتی سال 1402 پس از برگزاری نشست اعلام خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363678
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار