خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/08 - 16:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
به همت ستاد رسانه‌ای فضای مجازی کشور؛

نشست تنظیم پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال برگزار شد

نشست تنظیم سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال با حضور اساتید ارتباطات، اقتصاددانان، جامعه‌شناسان و انسان‌رسانه‌های فرهنگی و اقتصادی به همت ستاد رسانه ای فضای مجازی کشور در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نشست یکروزه تنظیم سند مقدماتی پیوست رسانه ای و گفتمان‌سازی شعار سال با حضور اساتید ارتباطات، اقتصاددانان،  جامعه‌شناسان و انسان‌رسانه‌های فرهنگی و اقتصادی امروز (شنبه، 8 اردیبهشت‌ماه 1403) به همت ستاد رسانه‌ای فضای مجازی کشور و به ریاست حمیدرضا زندی دبیر اجرایی ستاد رسانه‌ای فضای مجازی کشور در محل مرکز ملی فضای مجازی کشور برگزار شد.

در این نشست، شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» تبیین شد و در این راستا کارشناسان به سوالاتی همچون چگونگی تحقق مشارکت مردمی، اهمیت جهش تولید و نقش رسانه‌ها در ایجاد فرایند اجتماعی تحقق بخش‌های مهم این شعار پاسخ دادند.

در بخش دوم این نشست، کارشناسان، اساتید و فعالان رسانه‌ای حاضر به بیان پیشنهادات خود درخصوص تدوین سند پیوست رسانه‌ای شعار سال با محورهای «چشم انداز، اهداف، راهبردهای کلان رسانه‌ای و اقدامات دستگاه‌های حاکمیتی، نهادهای رسانه‌ای و انسان‌رسانه‌ها» پرداختند.

در پایان مقرر شد از محل پیشنهادات مطرح شده، سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای تدوین و بعد از نهایی شدن از سوی شورای عالی فضای مجازی به دستگاه‌ها ابلاغ شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377694
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار