خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/22 - 11:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
محبی نجم آبادی:

مولد سازی دارایی‌های دولت بودجه تملک دارایی استان ها را تقویت می کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل کاهش بودجه تملک دارایی استانها، گفت: متاسفانه بیشترین منابع کشور صرف حقوق و دستمزد شده و مولد سازی دارایی های دولت می تواند این بودجه را تقویت کند.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دلایل کاهش بودجه تملک دارایی استان، گفت: این نقیصه بدین دلیل شکل می گیرد که متاسفانه بیشترین منابع کشور صرف حقوق و دستمزد می شود و منابع کافی برای این بخش باقی نمی ماند.



نماینده مردم «سبزوار» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرداخت حقوق و دستمزد بیش از 80 درصد از منابع کشور را شامل می شود لذا این موضوع حتما  سهم امور عمرانی استان ها را ضعیف کرده است.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع رویکرد دولت در مولد سازی دارایی های دولت برای این مشکلات پیش بینی شده است.



این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا پیرو شیوه و رویکرد مولدسازی، دولت منابع جدیدی را تعریف خواهد کرد. دولت در این بخش تلاش می کند تا  زمین ها و منابع غیر قابل استفاده را تبدیل احسن کند تا این موارد منبعی برای  تقویت بودجه تملک دارایی و عمران و آبادانی کشور شود. بنابراین دولت به جد باید به این مهم توجه داشته و در مولدسازی دارایی ها خوب عمل کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373054
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار