خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/26 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

مهمترین کار اجرای قوانین برنامه هفتم و جهش تولید مسکن است/ بانوان متخصص می‌توانند حوزه‌های راهبردی را مدیریت کنند

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: مهمترین اتفاقی که به دنبال آن هستیم، اجرای قوانین فرادست نظیر سند چشم انداز و سند آمایش سرزمینی و برای حوزه راه و مسکن، قانون جهش تولید مسکن است.

فرزانه صادق مالواجرد

فرزانه صادق مالواجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان برای برگزاری جلسات فشرده بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی گفت: در این جلسات موضوعات و سوالات مطرح شده کاملا کارشناسی و دقیق در خصوص برنامه وزرای پیشنهادی از سوی نمایندگان مطرح شد.

وی افزود: مهمترین اتفاقی که به دنبال آن هستیم، اجرای قوانین فرادست نظیر سند چشم انداز و سند آمایش سرزمینی و برای حوزه راه و مسکن، قانون جهش تولید مسکن است.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در رابطه با انتخاب وی ازسوی رئیس جمهور گفت: این امر نشان دهنده تلاش گروه عظیمی از زنان متخصص و متعهد است که در این دولت در سطح وزارت دیده شدند.

مالواجرد در رابطه با توانانی خود برای مدیریت وزارتخانه عریض و طویل راه و شهرسازی عنوان کرد: وقتی جسارت وارد شدن در مسیر وزارت وجود داشته توانمندی با کمک همکاران قوی و کارآمد در کنار تعامل با نمایندگان مردم، قطعاً موافقت های بعدی را هم در پیش خواهد داشت.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود: تقلیل دادن مدیریت اجرایی و مدیریت راهبری به جنسیت جفا در حق مدیریت و زن و مرد است. به نظرم این موضوعات حل شده و یا در حال حل شدن است؛ چه بسا مدیریت درحوزه‌های دیگر هم باید راهبردی باشد و این وزارتخانه هم از آن مستثنی نیست. /

پایان پیام

 

 

 

  • کد خبر : 382287
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار