خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/22 - 09:47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

منابع افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد تا پایان خرداد ماه تامین می شود/ کمبود منابع؛ علت تاخیر در افزایش مستمری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پیرو عدم اعمال افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که براساس بودجه سال 1402 باید به 40 درصد برسد،گفت:این افزایش مستمری براساس بودجه سال 1402 به زودی اعمال می شود.

سید مرتضی بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت عدم اعمال افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که براساس بودجه سال 1402 باید به  40 درصد برسد،گفت: این افزایش مستمری براساس بودجه سال 1402 به زودی اعمال می شود.



وی تاکید کرد:افزایش 20 درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کما فی سابق انجام می شود و دولت و سازمان برنامه و بودجه در تلاش برای تامین منابع 20 درصد دوم براساس قانون بودجه سال 1402 هستند.



بختیاری تاکید کرد: تنها مشکل عمده در این بخش مربوط به عدم تامین منابع بوده است. انتظار داریم این تامین منابع به سرعت مدنظر قرار گرفته تا این افزایش مستمری اعمال شود.



رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد:همه تلاش خودمان را می کنیم تا این منابع به سرعت تامین شود  و فکرمی کنیم این منابع تا پایان خرداد ماه تامین خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363161
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار