خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/04 - 17:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

معدل فعالیت های «فاطمی امین» خوب بوده است/در بحث وزیر صمت اگر با ابزار استیضاح جلو نرویم بهتر است

بیگی نژاد گفت: منکر این نیستیم که ناتوانی در برخی حوزه های وزارت صمت وجود دارد،اما در مجموع معدلی که از فعالیت کاری وزیر صمت در دست داریم، معدلی خوبی است و به آن نمره قبولی می دهیم.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوع استیضاح وزیر صمت در مجلس گفت: وزیر صمت، وزیر صنعت، معدن و تجارت است و وقتی ما حوزه هایی کاری در این بخش را مورد رصد قرار می دهیم، می بینیم که در مجموع معدل فعالیت های وزیر صمت خوب بوده است.



وی تاکید کرد: ما منکر این نیستیم که ناتوانی در برخی حوزه ها وجود دارد،اما در مجموع معدلی که از فعالیت کاری وزیر صمت در دست داریم، معدلی خوبی است و به آن نمره قبولی می دهیم.



عضو کمیسیون انرژی بیان کرد: سوال این است که اگر وزیر صمت امروز استیضاح شود،آیا سرپرست می تواند این وزارتخانه را اداره کند؟ ما تجربه وزیر کار را هم داریم لذا وقتی وزیر کار برکنار شد،جایگزینش مشخص نبود و سه ماه  بعد آقای زاهدی وفا به مجلس معرفی شد و اما وی از مجلس رای اعتماد نگرفت و در ادامه مرتضوی برای این وزارتخانه معرفی و رای اعتماد گرفت.



وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده مسئله عملکرد وزیر صمت با مقوله استیضاح جلو نرود بهتر است چرا که این مسئله نمی تواند مشکلات را برطرف کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360550
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار