خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 11:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نوروزی:

مطالبات کشاورزان کلزاکار گلستانی پس از گذشت یک ماه پرداخت نشده است

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: علی رغم گذشت یک ماه از برداشت کلزا در استان گلستان و تحویل محصول تولیدی به دولت هیچ بخشی از مطالبات آنها پرداخت نشده است.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار و کلزاکار، گفت: حدود یک ماه از فصل برداشت کلزا در استان گلستان گذشته است و کشاورزان محصول تولیدی خود را در اختیار دولت قرار داده اند که باید هرچه سریع‌تر مطالبات آنها پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زمان زیادی تا عید قربان باقی نمانده و کشاورزان باید برای برگزاری مراسمات و تامین مایحتاج خود اقدام کنند، عنوان کرد: بخشی از کشاورزان نهاده های مورد نیاز خود از قبیل سم، کود و بذر را به صورت نسیه تامین کرده و باید در فصل برداشت بدهی خود را پرداخت کنند.

نوروزی با اشاره به اینکه بیش از 850 هزار تن گندم برداشت شده از سوی کشاورزان گلستانی به سیلوهای دولتی تحویل داده شده است، ادامه داد: تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار و کلزاکار آنها را با مشکلات بسیار زیادی مواجه کرده است و باید دولت هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت آن اقدام کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379492
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار