خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/08 - 11:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
کرمی:

فضای خوب همدلی بین مجلس و دولت حاکم است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل بین قوا باعث می شود تا در صورت بروز مشکلات در کشور، سه قوه از نقطه نظرات و دیدگاه های هم نسبت به رفع آن مشکل مطلع و در ادامه دست به کار شوند.

غلامحسین کرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت تعامل و وحدت بین قوا و تاثیر آن در پیش برد اهداف کشور بیان کرد: تعامل بین قوا امید بین مردم را افزایش می دهد.



وی با بیان اینکه تعامل بین قوا باعث می شود تا مردم نسبت به حل مشکلات کشور بیشتر امیدوار شوند، بیان کرد: در صورت تعامل بین قوا همراهی مردم برای رفع مشکلات بیشتر خواهد شد.



این نماینده مردم مجلس با یبان اینکه مردم هم خواستار تعامل و وحدت بین قوا هستند بیان کرد: تعامل بین قوا باعث می شود تا در صورت بروز مشکلات در کشور، سه قوه از نقطه نظرات و دیدگاه های هم نسبت به رفع آن مشکل مطلع و در ادامه دست به کار شوند.



وی تاکید کر: به واقع در حل مشکلات چند فکر و دیگاه می تواند  بیش از یک دیدگاه در حل مشکلات موثر واقع شود. البته ما  باید مقداری مصادیق این همراهی ها به درستی تعریف کنیم.



این نماینده مجلس با بیان اینکه تنگاه های دولت به موضوع بودجه ختم می شود،بیان کرد: فرآیند بررسی بودجه، اقدامی مشترک بین مجلس و دولت است؛ دولت اگر تنگناهایی در برخی مسائل کشور دارد باید دغدغه های خود را در لایجه بودجه ببیند.



وی با بیان اینکه درحال حاضر فضای خوب همدلی بین مجلس و دولت حاکم است،بیان کرد: بنده خیلی اختلاف نظر در عملکرد دولت و مجلس نمی بینم،البته باید به این نکته هم اشاره کنم که اختلاف سلایق باعث رشد خواهد شد و ما نباید اختلافی در هدف داشته باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 360650
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار