خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/02 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
کرد مطرح کرد:

عدم همکاری بانک‌ها و بروکراسی پیچیده دلیل کندی روند ساخت مسکن

نماینده مردم خاش، میرجاوه، نصرت‌آباد و کورین در مجلس عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات و بروکراسی پیچیده را از جمله دلایل کندی روند ساخت مسکن ارزیابی کرد و گفت: روند ساخت مسکن با تغییر دولت ها نباید تحت تاثیر قرار بگیرد.

علی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت ساخت مسکن در استان سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به اهداف بلند دولت سیزدهم در حوزه مسکن، در همه شهرها و بخش های کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان، ساخت مسکن با هدف خانه دار کردن اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه شروع شده اما در برخی از مناطق به دلایل متعدد روند پیشرفت پروژه‌ها کند است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، نصرت‌آباد و کورین در مجلس عنوان کرد: یکی از دلایل کندی روند ساخت و ساز مسکن، عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و تامین منابع مالی مورد نیاز است، همچنین بروکراسی اداری پیچیده یکی دیگر از موانع پیش روی احداث مسکن در شهرستان‌ها است.

وی با بیان اینکه روند ساخت مسکن با تغییر دولت ها نباید تحت تاثیر قرار بگیرد، اضافه کرد: با توجه به امید و انتظاری که مردم از دولت برای تولید مسکن دارد، سیاست ساخت مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مسکن با تغییر دولت ها نباید تغییر کند چرا که هم اکنون جوانان، زوجین و اقشار کم درامد با مشکلات عدیده ای برای خرید و تامین مسکن مواجه هستند و به این طرح دولت امید دارند.

این نماینده مردم مجلس عنوان کرد: امیداریم دولت آینده قوانین حوزه مسکن را به خوبی اجرایی کند و در استان سیستان و بلوچستان نیز با تسهیل روند ساخت و واگذاری مسکن شرایط را برای خانه دار کردن اقشار کم درآمد این منطقه فراهم کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379857
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار