خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/06 - 11:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
یوسفی مطرح کرد:

ساماندهی بیش از 300 هزار پرسنل شهرداری‌های کشور با مصوبه برنامه هفتم

عضو هیات رئیسه مجلس گفـت: در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه، نظام جامع مدیریت منابع انسانی شهرداری ها را به تصویب رساندیم که بر اساس آن بیش از 300 هزار نفر از پرسنل شهرداری‌های کشور ساماندهی می‌شوند.

مجتبی یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص نظام اداری استخدامی شهرداری‌ها، گفت: در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه، نظام جامع مدیریت منابع انسانی شهرداری ها را به تصویب رساندیم تا وضعیت پرسنل شهرداری‌های کشور و وضعیت استخدامی آنها بهبود پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه بیش از 1400 شهر در کشور داریم که بیش از 300 هزار نفر در شهرداری‌های آن مشغول خدمت‌رسانی هستند، اظهار کرد: هم اکنون در میان تمام شهرهای کشور تنها شهر تهران است که آیین نامه اداری و استخدامی دارد. از این رو با هدف ساماندهی نیروهای شهرداری‌ها، جلوگیری از استخدام بی رویه و بهبود معیشت شاغلان و بازنشستگان مصوبه نظام جامع مدیریت منابع انسانی شهرداری ها را به تصویب رساندیم. 

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: در برنامه هفتم توسعه همچنین طی مصوبه ای شغل آتش نشانی را جز مشاغل سخت و زیان آور لحاظ کردیم ./

 

پایان پیام

خبرنگار: علی اصغر نظامپور

  • کد خبر : 372137
آخرین اخبار