خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/29 - 15:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
احمدی:

روند اجرای پروژه‌های ساخت مسکن رضایت بخش نیست/ بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت همکاری نمی‌کنند

نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی از مناطق استان گیلان بسیار کند بوده و رضایت بخش نیست.

محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ؛ با اشاره به آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان گیلان، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی مناطق استان گیلان و شهر رشت به مرحله اجرایی شدن رسیده اما به صورت کلی رضایت بخش نیست و مردم نیز به ما مراجعه کرده و از وضعیت اجرای پروژهای ساخت، گلایه‌مند هستند.



نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: از وزیر راه و شهرسازی نیز در خواست کردیم که هر چه سریع‌تر موضوع را بررسی و مشکلات را بر طرف کنند؛ معاون وزیر راه نیز هفته گذشته از حوزه انتخابیه بنده بازدید کرده و ضمن بررسی آخرین وضعیت ساخت پروژه های طرح نهضت ملی و موانع پیش روی آنها، اجرای عملیات ساخت مسکن در برخی مناطق استان را کلنگ زنی کرد.



وی روند اجرای پروژه‌های ساخت مسکن را کند ارزیابی کرد و افزود:  چالش اصلی ما در استان گیلان تامین زمین است و در فرآیند واگذاری زمین، ادارات دولتی و وزارت راه و شهرسازی جهت اجرای برنامه‌های ساخت مسکن بسیار کند عمل می‌کنند البته در برخی از مناطق استان زمین به مردم واگذار شده است و ما هم در حال پیگیری مسائل و جبران کمبود ها هستیم.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در اجرای قانون جهش تولید مسکن، تکلیفی برای پرداخت تسهیلات به بانک‌‎ها داده شده که متاسفانه، همکاری آنها در این حوزه مطلوب نبوده و متاسفانه با مشکلات در این بخش مواجه هستیم. /



پایان پیام



 

  • کد خبر : 368554
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار