خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/18 - 12:20
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
در جریان نظارت میدانی از استان خوزستان؛

رئیس کمیسیون کشاورزی به منظور بررسی مشکلات زیست محیطی از پالایشگاه آبادان بازدید کرد

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات زیست محیطی از پالایشگاه آبادان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری خانه ملت، محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، صبح امروز(چهارشنبه ۱۸ مردادماه) در جریان نظارت میدانی از استان خوزستان با حضور در پالایشگاه آبادان به دعوت جلیل مختار نماینده مردم آبادان از اقدامات این پالایشگاه در راستای حفظ محیط زیست، کاهش آلایندگی و انجام تکالیف اجتماعی بازدید کرد.



از جمله مواردی مورد تاکید نماینده مردم آبادان در جریان این نظارت میدانی ضعف در مدیریت فاضلاب صنعتی پالایشگاه، سیستم دودکش‌ها، عدم پایش آنلاین دودکش‌ها، قدیمی بودن سیستم‌ها و لزوم توجه جدی به افزایش سرانه فضای سبز و تدوین برنامه زمانبندی بود.



بر اساس گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل و مسئولین پالایشگاه آبادان موارد آلایندگی ناشی از حادثه را در کمترین زمان ممکن کنترل کرده‌اند و نسبت به سال‌های گذشته عملکرد آنها مناسب بوده است و تلاش می‌کنند تا میزان آلایندگی را در کمترین میزان ممکن قرار دهند و ارتفاع شعله‌های دودکش‌ها کاهش پیدا کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 366296
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار