خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مفتح در تشریح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه:

رئیس دیوان محاسبات گزارشی درباره شاخص و محورهای تفریغ بودجه سال 1401 ارائه کرد

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:رئیس دیوان محاسبات با حضور در جلسه عصر امروز این کمیسیون، گزارشی درباره شاخص و محورهای تفریغ بودجه سال 1401 ارائه کرد.

محمد مهدی مفتح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون در جلسه عصر امروز خود با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش کمیسیون تلفیق پیرو برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار داد.



وی افزود: رئیس سازمان برنامه بودجه در این جلسه مباحثی را در رابطه با بررسی گزارش کمیسیون تلفیق پیرو برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس مطرح کرد.



این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع دولت و سازمان برنامه و بودجه، دیدگاه‌هایی نسبت به برخی از مصوبات کمیسیون تلفیق پیرو برنامه هفتم توسعه داشته و علاقمند تغییراتی در این بخش است. در این جلسه نظرات مختلفی از سوی نمایندگان مطرح شد کمیسیون علاقه‌مند این است که ضمن اینکه قواعد آیین نامه در این بخش اجرا شود اما در یک فضای هماهنگ با دولت اقدامات به جلو پیش برود.



مفتح با اشاره به دستور دوم کمیسیون برنامه و بودجه پیرو بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: از این رو رئیس دیوان محاسبات در جلسه کمیسیون حاضر شد و یک گزارش اجمالی درباره شاخص و محورهای کلی گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ به نمایندگان ارائه کرد ./



پایان پیام

  • کد خبر : 368335
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار