خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 19:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رئیس کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت زدایی مجلس:

رئیس جدید سازمان خصوصی‌سازی شایستگی مردمی‌سازی اقتصاد کشور را دارد

رئیس کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت زدایی مجلس، گفت: رئیس جدید سازمان خصوصی‌سازی شایستگی مردمی‌سازی اقتصاد کشور را دارد.

سیدعلی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به انتصاب رئیس جدید سازمان خصوصی سازی، عنوان کرد: این سازمان یکی از نهادهای تاثیرگذار در اقتصاد کشور بوده و در بحث مردمی سازی اقتصاد این سازمان نقش اساسی دارد.



رئیس کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی، افزود: در شرایط جنگ اقتصادی، یکی از نکات مهم در حوزه برنامه و بودجه، مولدسازی اقتصاد کشور است. با توجه به وظایف جدید محوله به سازمان خصوصی سازی، این سازمان وظیفه ساماندهی مولدسازی اموال دولت را دارد.



نماینده مردم خدابنده در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در دولت های گذشته بحث خصوصی سازی به انحراف رفته بود، اظهار کرد: امیدواریم با مدیریت جدید این جوان شایسته، پاکدست، مدبر، کاردان و انقلابی، این سازمان بتواند به اهداف مدنظر به ویژه در حوزه اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی دست یابد.



رئیس کمیسیون محرومیت زدایی مجلس با بیان اینکه اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی از منویات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: انتظار داریم با اجرای دقیق این سیاست ها در کنار سیاست های مولدسازی، اقتصاد مردمی به بهترین شکل در کشور پیاده سازی شود.



موسوی یادآور شد: اعتقاد ما این است که دکتر مالک رحمتی فردی شایسته بوده و از عهده این امر خطیر با حمایت مجلس به خوبی برخواهد آمد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366211
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار