خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/11 - 16:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بدری:

دولت آینده یک برنامه راهبردی برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهد/ باید فاصله درآمد و هزینه‌های جاری مردم کاهش یابد

نماینده مردم «اردبیل، نیر، نمین و سرعین» در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس باید به طور کارشناسانه در کنار دولت آینده بوده و مسائل را با هماهنگی صورت گرفته به جلو پیش ببرد،گفت:دولت آینده باید یک برنامه راهبردی برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهد.

بدری

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی بیش از پیش حائز اهمیت است ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته مسائل معیشتی از جمله مسائل مهم مردم قلمداد شده و دولت آینده برای رفع مسائل معیشتی و اقتصادی تلاش جدی کند.

نماینده مردم «اردبیل، نیر، نمین و سرعین» در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس نیز باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی به دولت بعدی کمک کند، ادامه داد: مجلس باید به طور کارشناسانه در کنار دولت بوده و مسائل را با هماهنگی صورت گرفته به جلو پیش ببرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت آینده باید یک برنامه راهبردی برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهد.

وی تاکید کرد: اگر پیرامون رفع مشکلات اقتصادی کشور درآمد و هزینه‌های جاری مردم تنظیم شده و فاصله آن کاسته شود، حتماً این مسئله موجب افزایش سرمایه اجتماعی دولت آتی و همچنین خوشنودی مردم خواهد شد.

 بدری با بیان اینکه مردم در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کردند که پشتیبان نظام بوده و بسیاری از مسائل را درک و از کشورشان دفاع می‌کنند، ادامه داد: قطعاً باید مشکلات اقتصادی به صورت کارشناسانه برطرف شود؛ به عنوان مثال ما باید مسائل مربوط به کاهش ارزش پول ملی را در اقتصاد جدی بگیریم و راهکارهای خود را در این بخش ارائه دهیم تا این مسئله ریشه کن شود.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع در صورت افزایش ارزش پول ملی، مسائل معیشتی مردم نیز تقویت می شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380185
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار