خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 11:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
صوفی:

حل مشکل مسکن باید جزء اولویت‌های اصلی باشد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس معتقد است ارتقاء معیشت مردم و حل مشکل مسکن باید جزء اولویت‌های اصلی مجلس دوازدهم باشد.

عباس صوفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موضوعات اقتصادی که باید در اولویت کاری مجلس دوازدهم باشد، گفت: معتقدم ارتقاء معیشت مردم و حل مشکل مسکن باید جزء اولویت‌های اصلی مجلس دوازدهم باشد، همچنین توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهش تولید موضوع مهم دیگری است که باید مدنظر قرار داد، چراکه جهش تولید علاوه‌بر ایجاد اشتغال مشکل معیشت را نیز حل خواهد کرد.  

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آثار مخرب بیکاری بر خانواده‌ها و جوانان، ادامه داد: همچنین اجرای قوانین به‌ویژه قوانین مجلس یازدهم در حوزه‌های مختلف همچون مسکن می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را کاهش دهد بنابراین نباید نقش نظارتی نمایندگان را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه ضعف‌های بسیاری در مدیریت وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، افزود: همین ضعف‌ها سبب بالا رفتن نجومی قیمت مسکن و اجاره بهاء و گلایه شدید مردم شده است، همچنین عملکرد ضعیف وزارت اقتصاد مانع از همکاری بانک‌ها در مسئله ساخت مسکن شده و بانک‌ها بیشتر مشغول بنگاه‌داری هستند.

صوفی تاکید کرد: دولت و مجلس جدید باید وزرای کارآمد را انتخاب کنند که بتوانند اقتصاد کشور را پویا کرده و مشکلات اساسی مردم را حل کنند.    

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379490
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار