خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 16:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حسین زهی:

حذف یارانه‌ برخی خانواده‌ها بودن اطلاع قبلی موجب نارضایتی شده است/ ضرورت بازنگری در ارزیابی وسع درآمدی افراد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس با اشاره به ضرورت بازنگری در وسع درآمدی خانواده‌ها و وصل یارانه افرادی که اخیرا از دریافت یارانه حذف شدن اند،گفت:حذف یارانه بدون اطلاع قبلی موجب نارضایتی میان مردم شده و باید در آن تجدید نظر شود.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حذف یارانه نقدی برخی از سرپرست‌های خانواده‌ها گفـت: اگر ارزش یارانه افراد را با قیمت‌ها و هزینه‌های کنونی بسنجیم، مبلغ چندانی نخواهد بود لذا حذف برخی خانوارها از دریافت یارانه نقدی در شرایط اقتصادی کنونی و پیش رو داشتن انتخابات مجلس به صلاح نبوده و باید مجددا مورد بررسی قرار بگیرد.



نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس  عنوان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید موضوع ارزیابی وسع درآمدی خانواده‌ها را مورد پیگیری قرار داده و یارانه آنها را وصل کند.



عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ضرورت بازنگری در وسع درآمدی خانواده‌ها و وصل یارانه افرادی که اخیرا از دریافت یارانه حذف شده اند، اظهار کرد: این امر بدون اطلاع قبلی موجب نارضایتی میان مردم شده و باید در آن تجدید نظر شود. در ماه‌ها اخیر نان و برخی از کالاهای اساسی گران شد اما یارانه ها افزایشی نداشت. ضمن اینکه هنگام بررسی وسع افراد در کنار درآمد آنها که ممکن است تحت تاثیر تورم افزایش پیدا کرده باشد، هزینه آنها نیز محاسبه و سپس نسبت به حذف و یا بر قراری یارانه افراد اقدام کنند. /



پایان پیام  

  • کد خبر : 374566
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار