خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/14 - 19:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
فیروزی:

جانمایی شهرک‌های صنعتی مناسب نبوده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس جانمایی نامناسب شهرک‌های صنعتی را یکی دیگر از مشکلات این حوزه برشمرد و گفت: در سایر کشورها اشخاص به راحتی در کوتاهترین زمان ممکن، می‌توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند، حال آنکه در کشور ما زمانیکه افراد به سراغ سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌روند، ناچارند استعلام‌های مختلف بگیرند.

حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به ضرورت رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی فعلی، سرمایه‌گذاران بسیاری به دنبال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی هستند اما به دلیل وجود برخی موانع این مهم محقق نمی‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌توان با استفاده از ظرفیت شهرک‌های صنعتی اشتغالزایی بسیاری ایجاد کرد به ضرورت تسهیل سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها اشاره و ادامه داد: در سایر کشورها اشخاص به راحتی در کوتاهترین زمان ممکن، می‌توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند، حال آنکه در کشور ما زمانیکه افراد به سراغ سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌روند، ناچارند استعلام‌های مختلف بگیرند و در مواقع بسیاری با مشکل تامین زمین روبه‌رو هستند.

وی جانمایی نامناسب شهرک‌های صنعتی را یکی دیگر از مشکلات این حوزه برشمرد و افزود: متاسفانه در سنوات گذشته شهرک‌های صنعتی در مکان‌های مناسبی مستقر نشده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درباره قیمت زمین‌های شهرک های صنعتی بیان کرد: متاسفانه در سنوات اخیر قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی افزایش پیدا کرده و این موضوع موجب شده رغبت افراد برای سرمایه‌گذاری در این حوزه کاهش یابد که وزارت صمت باید با جدیت این موضوع را پیگیری و مشکلات را برطرف کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376166
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی