خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
قادری:

تمام ابزارهای مورد نیاز دولت چهاردهم جهت ساماندهی مسکن وجود دارد

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود قوانین متعددی که برای ساماندهی بازار مسکن وجود دارد، حوزه مسکن اسب زین شده ای است که اکنون در اختیار دولت چهاردهم قرار گرفته است

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره اولویت های دولت چهاردهم برای مدیریت بازار مسکن گفت: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم کارهای زیر بنایی و مهمی در حوزه مسکن انجام دادن که از جمله آنها می‌توان به قانون جهش تولید مسکن اشاره کرد که با اهتمام دولت سیزدهم اجرایی و هم اکنون فرآیند ساخت حدود 2.5 میلیون واحد مسکونی آغاز شده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مجلس یازدهم در برنامه هفتم توسعه نیز حکمی برای افزودن ۳۳۰ هزار هکتار به محدوده شهری و روستای تصویب کرده است همچنین ساز و کار مناسب جهت تسریع در اجرای طرح های هادی تدوین و اقداماتی برای جلوگیری از تبدیل شدن مسکن از کالایی مصرفی به سرمایه ای صورت گفته که با اجرای دقیق دولت چهاردهم برخی از مشکلات اصلی مسکن بر طرف می‌شود.

وی با اشاره به تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها در مجلس گفت: این قانون می‌تواند مشکلات حوزه اجاره بها را کاهش و به مرور بر طرف کند اما لازم است رئیس جمهور منتخب وزرا و مدیرانی کارآمد، توانمند و معتقد به ساخت و تولید مسکن انتخاب کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  اضافه کرد: با وجود قوانین متعددی که برای ساماندهی بازار مسکن وجود دارد و اقداماتی که برای رفع مشکلات مسکن انجام شده حوزه مسکن اسب زین شده ای است که در اختیار دولت چهاردهم قرار گرفته است. /

پایان پیام  

  • کد خبر : 380672
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار