خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 14:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
شاکری مطرح کرد:

تلاش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برای احیای ظرفیت‌های مغفول مانده کشور در برنامه

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تلاش اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برای استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده کشور در لایحه برنامه، عنوان کرد:  در حوزه مسکن، تمام پیشنهادات برنامه ریزی و ریل گذاری در جهت افزایش تولید مسکن و در چهارچوب قانون جهش تولید مسکن بود.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به انتشار اخباری در خصوص تحمیل هزینه به دولت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه هنگام ارائه به مجلس ایراداتی داشت و برخی از ظرفیت‌های کشور در این لایحه مغفول مانده بود، لذا نمایندگان با بررسی لایحه و شناسایی ظرفیت‌های کشور پیشنهاداتی را در جهت رشد، توسعه، پیشرفت کشور و رونق تولید در عرصه های مختلف مطرح کردند و تمام موضوعات با حضور نمایندگان دولت مورد بررسی قرار گرفته و تعدادی از آنها به تصویب رسید.



نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم، با اشاره به تلاش اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برای استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده کشور در لایحه برنامه، عنوان کرد:  به عنوان مثال در حوزه مسکن، تمام پیشنهادات برنامه ریزی و ریل گذاری در جهت افزایش تولید مسکن و در چهار چوب قانون جهش تولید مسکن بود.



وی افزود: ما تلاش کردیم از ظرفیت‌های قوانین موجود در برنامه هفتم توسعه استفاده کرده تا با ارائه مشوق و حمایت در جهت صنعتی سازی و هوشمند سازی ساخت مسکن گام برداریم و بار مالی به دولت تحمیل نشود. هر چند که ممکن است برخی هزینه ها نیز برای دولت ایجاد شده باشد که امر غیر طبیعی نیست./ 



پایان پیام



 

  • کد خبر : 368216
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار