خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/07 - 20:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حاجی‌دلیگانی مطرح کرد:

تقویت معیشت با مهار هزینه مسکن خانوار/تاثیر اجرای دقیق قوانین در خانه دار شدن مردم

منتخب مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اجرای قوانین حوزه مسکن باید با جدیت پیگیری شود تا مردم بتوانند برای خانه‌دار شدن برنامه‌ریزی کنند با تحقق این مهم بخش زیادی از هزینه خانوارها کاسته می‌شود و بستر تقویت معیشت مردم فراهم خواهد شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از هزینه خانواده‌ها مربوط به تامین مسکن است، گفت: متاسفانه گرانی مسکن طی دهه اخیر موجب شده که خرید خانه به آرزویی دست‌نیافتنی برای مردم تبدیل شود این در حالی است که اجاره‌بها نیز به شدت افزایش یافته و همین موضوع معیشت خانواده‌ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

منتخب مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت نابسامان بازار مسکن موجب تصویب قوانین بسیار خوبی در حوزه مسکن از جمله جهش تولید مسکن، ساماندهی اجاره‌بها، مالیات بر خانه‌های خالی و… شد اما بر همگان روشن است که تصویب این قوانین به تنهایی راهگشا نیست و باید اجرایی شود تا آثار آن برای مردم محسوس باشد.

وی تصریح کرد: اجرای قوانین حوزه مسکن باید با جدیت پیگیری شود تا مردم بتوانند برای خانه‌دار شدن برنامه‌ریزی کنند با تحقق این مهم بخش زیادی از هزینه خانوارها کاسته می‌شود و بستر تقویت معیشت مردم فراهم خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379041
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار