خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/31 - 15:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری خبر داد:

تصویت طرح دو فوریتی قیر در کمیسیون عمران مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح دو فوریتی اصلاح بند (ک) تبصره 1 قانون بودجه سال 1402 موضوع تخصیص قیر مطابق با بودجه سال 1401 تنظیم و با اندکی تغییرات در کمیسیون عمران مجلس به تصویب رسید.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز ( شنبه 31 تیر ماه ) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص بررسی طرح دو فوریتی اصلاح بند (ک) تبصره 1 قانون بودجه سال 1402 در خصوص قیر بود که پیش از این در بررسی دو فوریتی آن در صحن عنلی مجلس رای آورده بود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توجه به زیرساخت ها و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام یکی از کارهای مهم کشور است عنوان کرد: در مسیرهای روستایی با مشکلات مربوط به آسفالت مواجه هستیم و بخش زیادی از روستاهایمان کماکان آسفالت نشده اند لذا باید قیر تولید شده در کشورمان را به جای صادرات در پروژه های عمرانی مصرف کنیم.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس با تصویب قانون تخصیص قیر رایگان به بهبود وضعیت راه‌های کشور کمک کرد عنوان کرد: با توجه به کاهش سهم قیر توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام که نمایندگان در بودجه سال جاری تصویب کرده بودند، کمیسیون عمران مجلس طرح دو فوریتی اصلاح بند (ک) تبصره 1 قانون بودجه سال 1402 موضوع تخصیص قیر را مطابق با بودجه سال 1401 و با اندکی تغییرات تهیه و به تصویب رساند. امیدواریم این طرح به زودی در دستور کار صحن قرار گرفته و با موافقت نمایندگان و تصویب شورای نگهبان، بخشی از مشکلات مردم در حوزه مسیر های ارتباطی رفع شود.



پایان پیام

  • کد خبر : 365442
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار