خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/19 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حسینی‌کیا:

تامین منابع مالیاتی نباید به اقشار ضعیف جامعه فشار وارد کند

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، گفت: معادن یکی از ظرفیت های بزرگی است که نتوانستیم به اندازه کافی از آن حقوق دولتی کسب کنیم.

سید جواد حسینی‌کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تامین منابع واقعی برای بودجه سالیانه بیان کرد: یکی از اشکال تامین منابع بودجه، تامین منابع از محل درآمدهای مالیاتی است البته نباید در این زمینه به اقشار ضعیف فشار زیادی وارد شود.



نماینده مردم «سنقر و کلیایی» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش معادن می تواند در تامین منابع مالی بودجه کمک رسان باشد، ادامه داد: معادن یکی از ظرفیت های بزرگی است که نتوانستیم به اندازه کافی از آن حقوق دولتی کسب کنیم.



این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه و دارایی های دولت بیان کرد: دولت باید در این بخش تلاش کند تا این دارایی های خود را به روز رسانی و مولدسازی کند.



این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت صرفه جویی در هزینه های بودجه بیان کرد: دولت باید در راستای این مهم، به سمت کوچک سازی ساختارها حرکت کند چراکه ما ناچار به این کار هستیم.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر شیوه‌های جدید در حکمرانی وجود دارد که حاصل آن به تامین منابع پایدار در بودجه می‌انجامد، بیان کرد: ما باید به درستی از این شیوه ها در حکمرانی بودجه استفاده کنیم تا منابع پایدار بودجه تامین شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 372792
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار