خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/24 - 18:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مقصودی خبر داد

تائید برنامه‌های وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی از تائید برنامه‌های وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت در کمیسیون متبوعش خبر داد.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست عصر امروز(چهارشنبه 24 مرداد ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به حضور وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی و علوم و تحقیقات در کمیسیون متبوعش اشاره کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزرای پیشنهادی به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و براساس ارزیابی صورت گرفته برنامه این وزاری پیشنهای منطبق بر برنامه هفتم بود.

وی اضافه کرد: کمیسیون اقتصادی از نظر ابعاد اقتصادی به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی می‌پردازد و اعضای کمیسیون نیز به بیان دغدغه‌های پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به بررسی برنامه تمامی وزاری پیشنهادی کابینه چهاردهم در کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: در نشست امروز کمیسیون اقتصادی، برنامه‌های آقای همتی به رای گذاشته شد که در نهایت اعضای کمیسیون برنامه وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را تائید کردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بررسی برگزاری نشست‌های تخصصی با آقای اتابک اعضای کمیسیون برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت را نیز تائید کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382249
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار