خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 12:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بدری:

بودجه باید به درستی و در زمان مناسب به دستگاه‌های اجرایی تزریق شود

نماینده مردم «اردبیل،نیر نمین و سرعین » در مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ متاسفانه برخی ازدولت‌ها در تخصیص منابع بودجه‌ای برخی مسائل را رعایت نکرده و مشکلاتی را ایجاد می کنند که باید از این قبیل رویکردها پرهیز کرد.

بدری

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی ناکارآمدی ها در تخصیص به موقع منابع بودجه اظهار کرد: منابع در نظر گرفته شده بودجه باید به درستی و در زمان مناسب به دستگاه‌های اجرایی تزریق شود تا این دستگاه‌ها برای انجام امور محوله با کاستی مواجه نشوند.

نماینده مردم «اردبیل، نیر، نمین و سرعین» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه برخی ازدولت‌ها در تخصیص منابع بودجه‌ای برخی مسائل را رعایت نمی‌کنند؛به عنوان مثال برخی دولت‌ها مالیات از مردم دریافت کرده و در مسائل جاری که خودشان صلاح می‌دانند، هزینه می‌کنند و این مالیات‌ها در مسائل زیرساختی هزینه نمی‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین به موجب قانون مالیات بر ارزش افزوده مقرر بوده تا یک درصد از منابع حاصل از این موضوع در حوزه بهداشت و درمان هزینه شود که باید گفت تاکنون منابع ناکافی به این بخش تزریق شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین دولت منابع بودجه‌ای در رابطه با فعالیت شهرداری‌ها را به موقع تخصیص نمی‌دهد البته منابع حاصل از تخلفات جرائم راهنمایی و رانندگی به خوبی در قانون پیش بینی شده که در کجا هزینه شود اما این منابع هم به خوبی تخصیص داده نمی‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه برخی از دولت‌ها بودجه‌های عمرانی را تخصیص نداده و منابع آن را در موضوعات جاری هزینه می‌کنند که خلاف قانون و مقررات رایج بودجه ای است.

پایان پیام/

  • کد خبر : 380720
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار