خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 15:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سنگدوینی:

به‌زودی؛ توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت به حالت عادی باز خواهد گشت

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه به‌زودی توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت به حالت عادی باز خواهد گشت، گفت: شایعه‌های مبنی بر اینکه در پی این اتفاق قیمت بنزین افزایش پیدا خواهد کرد به هیچ عنوان صحت ندارد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تکرار حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت پس از 2 سال، گفت: اگرچه مجلس و به‌ویژه کمیسیون انرژی 2 سال گذشته بابت این اتفاق از دولت خواست سیستم‌های امنیتی جایگاه‌های سوخت را ارتقاء دهد اما چنین حمله‌های سایبری در همه جای دنیا رخ می‌دهد با این وجود تقویت حفاظت از سیستم‌ها ضروری است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شایعه‌های مبنی بر اینکه در پی این اتفاق قیمت بنزین افزایش پیدا خواهد کرد به هیچ عنوان صحت ندارد، ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه بسیاری از جایگاه‌های سوخت به صورت دستی به حالت عادی بازگشته و اختلال آن‌ها از بین رفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مردم نگران سوخت‌گیری برای خودروهای خود نباشند، مطرح کرد: شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، استانداری‌ها و دیگر مسئولان تمام توان خود را برای رفع اخلال ایجاد شده به کار گرفته و ان شاءالله به‌زودی توزیع بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت به حالت عادی باز خواهد گشت./

خبرنگار: مریم احمدی

پایان پیام 

  • کد خبر : 373205
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار