خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 15:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بابایی کارنامی:

بهبود وضعیت اقتصادی مردم اولویت مجلس دوازدهم خواهد بود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه متاسفانه اکنون سفره مردم کوچک‌تر شده و شاخص‌های رفاه کارگران بهبود پیدا نکرده است، گفت:در مجلس دوازدهم همچنان مسئله اقتصاد را پیگیری خواهیم کرد.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اولویت‌های اقتصادی که مجلس دوازدهم باید مدنظر قرار دهد، گفت: مجلس در هر شرایطی برای معیشت مردم اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به‌یقین در بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم نقش دارد اما همراهی و اراده دولت در تحقق این مسئله نیز بسیار مهم و اثرگذار است اما متاسفانه اکنون سفره مردم کوچک‌تر شده و شاخص‌های رفاه کارگران بهبود پیدا نکرده است، بنابراین در مجلس دوازدهم همچنان مسئله اقتصاد را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم ساری و میان درود مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات صندوق‌های بازنشستگی و بحران‌زده شدن این صندوق‌ها، افزود: تا زمانی که دولت‌ها ذی‌نفع صندوق باشند به نفع بیمه‌شدگان و مردم مدیریت نخواهند شد اما سر و سامان دادن صندوق‌های بازنشستگی از اولویت‌های ما در مجلس و کمیسیون اجتماعی خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش قابل‌ملاحظهای جامعه به دلایل مختلف همچون وضع معیشتی و نداشتن تفریح دچار افسردگی شده‌اند، ادامه داد: افزایش شادی و سلامت جسم و روان مردم مسئله مهم دیگری است که باید برای آن فکر اساسی کنیم./

پایان پیام    

  • کد خبر : 376440
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی