خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/13 - 16:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رنجبرزاده:

بستر واردات خودروهای اقتصادی فراهم شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه واردات خودرو یکی از مطالبات مردم است و مسئولان باید برای اجرای آن برنامه‌ریزی کنند، گفت: باید مسیر مناسبی برای واردات خودروهایی که با شرایط اقتصادی مردم متناسب است، فراهم شود البته در این مسیر باید به حمایت از تولید داخل نیز توجه کرد.

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بازار خودرو، گفت: در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی مردم خودرو است و خانواده‌ها درگیر تامین خودروی موردنیاز خود یعنی خودرویی باکیفیت و متناسب با شرایط اقتصادی فعلی خود هستند اگر از مقصود از مسیر تولیدکنندگان داخلی فراهم شود باید به سمت مسیر قانونی واردات خودرو رویم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با واردات خودرو، خودروسازان خود را به روزرسانی می‌کنند و رقابت بین تولیدات داخلی و وادرات شکل می‌گیرد و خودروسازان ملزم به ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید می‌شوند و خودروی موردنظر مردم تامین خواهد شد.

وی اضافه کرد: واردات خودرو یکی از مطالبات مردم است و مسئولان باید برای اجرای آن برنامه‌ریزی کنند، باید مسیر مناسبی برای واردات خودروهایی که با شرایط اقتصادی مردم متناسب است، فراهم شود البته در این مسیر باید به حمایت از تولید داخل نیز توجه کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با مدیریت صحیح و استفاده از توان نخبگان داخلی، کارخانه‌های خودروسازی باید خود را به روزرسانی کنند و انگیزه لازم برای تولید خودروی باکیفیت برای آنها نیز ایجاد شود با تحقق این مهم رضایت مشتریان جلب می‌شود در واقع باید تا رسیدن به این نقطه دریچه واردات مدیریت شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380263
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی