خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/23 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حاجی دلیگانی:

برخی اقدامات تیم اقتصادی دولت تناقض دارد/می گویند ارزی برای دارو نداریم ولی ارز مسافرتی را افزایش می دهند

نماینده مردم «شاهین شهر،برخوار و میمه» در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت از سویی می گوید که ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی وجود ندارد و در مضیقه هستیم از سویی دیگر در قالب مسائلی همچون ارز مسافرتی، ارز پاشی می کنند.

حاجی دلیگانی

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به رشد نقدینگی و اقدامات بانک ها در زمینه سود سپرده 30 درصدی،گفت: ما در برخی مسائل همواره خیره به اقدامات تصمیم گیرندگان دولتی و تیم اقتصادی آن مانده ایم.

نماینده مردم «شاهین شهر،برخوار و میمه» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از اقدامات تیم اقتصادی دولت در تناقض دارد، بیان کرد: به عنوان مثال تیم اقتصادی دولت از سویی می گوید که ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی وجود ندارد و در مضیقه هستیم و از سویی دیگر در قالب مسائلی همچون ارز مسافرتی، ارز پاشی می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در دولت گذشته شاهد ارزپاشی از سوی تصمیم گیرندگان بودیم اما انتظار نداشتیم دولت آقای رئیسی دست به چنین اقدامای بزند که به موجب آن برای برخی افراد تولید رانت کند.

وی در ادامه در ارزیابی خود پیرو شعار مهار تورم و رشد تولید و اقدامات دولت در این زمینه در طول سال سپری شده،گفت: متاسفانه اتفاق خاصی از سوی دولت در زمینه تحقق شعار سال رخ نداد و انتظار داشتیم دولت در این بخش بیش از پیش فعال باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376542
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی