خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/10 - 14:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
میرتاج الدینی :

باید برای کنترل تورم و هدایت صحیح نقدینگی در برنامه هفتم توسعه چاره اندیشی شود/ تقویت ارزش پول ملی مانع از سلطه گری دلار می شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای کنترل تورم و هدایت صحیح نقدینگی در برنامه هفتم توسعه چاره اندیشی شود،بیان کرد: همچنین حمایت از تولید و حل ناترازی ها اعم از ناترازی در بخش های انرژی،بانکی، بیمه ای و صندوق ها باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به زمان ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس گفت: دولت ظرف یک ماه آینده باید برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه دهد.



وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه شش ماهه تمدید شده است ،بیان کرد: مجلس آماده بررسی این لایحه است.



این نماینده مجلس با اشاره به مهمترین محورهای برنامه هفتم توسعه بیان کرد: موضوعات معیشتی مردم از جمله مهترین موضوعات اساسی کشور است که باید در برنامه هفتم توسعه به آن پرداخته شود.



میرتاج الدینی با بیان اینکه باید برای کنترل تورم و هدایت صحیح نقدینگی در برنامه هفتم توسعه چاره اندیشی شود،بیان کرد: همچنین حمایت از تولید و حل ناترازی ها اعم از ناترازی در بخش های انرژی،بانکی ، بیمه ای و صندوق ها باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد.



وی با بیان اینکه باید در تدوین برنامه هفتم توسعه به تقویت پول ملی توجه جدی شود، بیان کرد: ما باید در برنامه هفتم توسعه مانع از سلطه گری دلار در اقتصاد کشور شویم و مراودات اقتصادی خود با کشورهای مختلف را با ارز متقابل انجام دهیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 360808
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار