خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/19 - 16:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی از مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری

رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی خود از مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در جریان مظارت میدانی خود از مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر امروز ( شنبه ۱۹ اسفندماه) با حضور در شهرستان دشتیاری از روستاهای خسارت دیده این شهرستان و همچنین روستاهای حاشیه رودخانه سرباز بازدید کردند.

گفتنی است با طغیان رودخانه سرباز و سیل اخیر در شهرستان دشتیاری بخشی از چاه‌های آب کشاورزی حاشیه رودخانه زیر آب رفته و جاده‌های دسترسی روستاها و همچنین جاده‌های بین مزارع با خسارت‌های زیادی مواجه شده‌اند که مقرر شد احداث و بهسازی جاده‌های بین مزارع در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که به دلیل کمبود سیل بند‌ها و آب بند‌ها حدود دو میلیارد متر مکعب سیلاب وارد دریا شده است در حالی که جمع آوری آن ضمن جلوگیری از خسارت‌ها می‌توانست مشکل کمبود آب در جنوب استان سیستان و بلوچستان را برطرف کند.

در جریان این نظارت میدانی معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و معاونین وزیر جهاد کشاورزی اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376304
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی