خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/19 - 10:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
صبح امروز در جریان نظارت میدانی از جنوب سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی از دهستان سیل زده اورکی و سد کهیر

رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان از دهستان سیل زده اورکی و آبگیری سد کهیر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدجواد عسکری رئیس و علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی که صبح امروز(شنبه ۱۹ اسفندماه) به منظور بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان به شهرستان چابهار سفر کرده‌اند در بد ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفته و سپس عازم مناطق سیل زده شدند.

گفتنی است در ابتدای این نظارت میدانی رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید هوایی از وضعیت آبگیری سد کهیر پس از سیل جنوب استان سیستان و بلوچستان در دهستان اورکی حاضر شده و از باغات میوه‌های گرمسیری خسارت دیده و فاز اول آب بند این دهستان نیز بازدید کردند و مقرر شد مسائل مربوطه در نشست هفته جاری کمیسیون کشاورزی با حضور مسئولین ذی‌ربط پیگیری شود.

لازم به ذکر است که به واسطه سیل جنوب استان سیستان و بلوچستان سد کهیر که اخیرا به بهره‌برداری رسیده است ۲۲۰ میلیون متر مکعب آبگیری شده که می‌تواند بخشی از آب مورد نیاز منطقه را تامین کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376290
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی