خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/20 - 13:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
صبح امروز صورت گرفت:

بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های عمرانی سردشت و پیرانشهر

رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون عمران و مسئولان استان آذربایجانغربی از پروژه ‌های عمرانی و راه‌سازی شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح امروز ( چهارشنبه 20 دی ماه) به همراه  شارلی انویه تکیه عضو کمیسیون عمران مجلس، کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و دیگر عضو این کمیسیون با هدف بازدید از پروژه‌های عمرانی کلان شهرستان پیرانشهر وارد فرودگاه ارومیه شدند.



بر اساس این گزارش بازدید از پروژه تعریض و بهسازی محور "حیدر آباد -نقده" اولین بازدید نظارتی اعضای کمیسیون عمران مجلس بود که در ۳ قطعه در دست انجام بوده و نقش موثری در تسهیل و ایمن‌سازی تردد مردم منطقه دارد.



در جریان این بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی گفت: محور حیدرآباد_نقده حدود ۱۹.۵ کیلومتر بوده و ۷ کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است. عملیات اجرایی در ۱۲ کیلومتر از این مسیر با تمام توان در حال انجام است تا زمینه تردد راحت مردم منطقه و مسافران از این مسیر تسهیل شود.



وی با اشاره به اجرای عملیات در قطعات ۳، ۴، ۵ این محور، تاکید کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات و تامین منابع مالی طی سال آینده شاهد بهره‌برداری از این طرح خواهیم بود.



در ادامه رئیس کمیسیون عمران مجلس از پروژه تقاطع غیر هم سطح محمدیار و قطعات 1 و 2 پروژه محور نقده - پیرانشهر و سپس محور پیرانشهر – سردشت بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های مذکور و مشکلات و موانع اعتباری پیش روی آن قرار گرفتند.



در جریان این بازدید، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی هادی عباسی معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی و محمدرضا کدخدازاده مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس را همراهی کردند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 374443
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار